Monday, June 11, 2012

Preview Album-Zikir Terapi Selawat Imam Muda Najdi


Assalamualaikum semua. 

Ekhem! Lihat apa yang saya ada :D 


Sebelum ni, saya dah pernah post pasal Zikir Terapi Diri Hafiz Hamidun. Okey, sekarang ni album Zikir Terapi Selawat Imam Muda Najdi pulak ya :) Beli ni bukan sebab Imam Muda Najdi ini sebutan ramai ke apa ke, tapi sebab memang saya suka beli album zikir terapi. Dari dulu lagi sudah mendapatkan album selawat Hafiz Hamidun.Ala, yang lagu-lagu background dia based on piano semua tu. Serius menenangkan!Seusai menjawab final exam subjek Creative Thinking and Problem Solving.Diri ini seolah-olah ditarik ke Tesco Nilai untuk mencari album ini.Sebelumnya hati ini selalu memainkan preview mengenai album ini,mungkin kerana ini peperiksaan bakal menjelma.Haruslah ketakutan ini dihilangkan melalui selawat-selawat relaksasi.

Sehingga diri menapakkan kaki ke ke kedai tersebut,saya bersyukur kerana album ini hanya satu sahaja unit yang tinggal!Alhamdulillah.Rezeki saya!.kepada yang lain-lain,jangan lupa dapatkan album ini.Berbaloi..Relaks pun dapat.Pahala pun apatah lagi.Jom3x! 



Antara track yang terdapat dalam album ialah:

1. Tola'al Badru 'Alaina
2. Allahumma Solli 'Ala Muhammad
3. Solla 'Alaikallah
4. Salamun 'Alaih
5. Solatullah
6. Sollallah 'Ala Muhammad
7. Ya Habibi
8. Selawat dan Salam
9. Ya Nabi Salam
10. Salamun 'Alaih


Boleh layan preview album dulu okey. Semoga anda berpuas hati dan terus beli :)
Track kegemaran saya ialah Tola'al Badru 'Alaina & Allahumma Solli 'Ala Muhammad. Best! Sungguh menenangkan jiwa yang gusar. Tambah-tambah dengar selawat, mulut pun turut berselawat mengingati kekasih yang kita sangat rindu, Rasulullah :')









4 comments:

  1. nak jugak satu.
    tpi jauh betul tesco nilai.
    kedai apa name dia? boleh sy tau?

    ReplyDelete
  2. Dalam tesco Nilai ada kedai buku agama..:)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. titanium tube 4m from Baojititanium.blogspot.com
    At the moment the new titanium tube 천안 출장마사지 is one 전라북도 출장안마 of the best. Now I'm thinking of 부천 출장마사지 a new one as titanium tube I can see. There are so many 평택 출장샵

    ReplyDelete