Monday, August 22, 2011

Tetamu Istimewa...:-)

Assalamualaikum salam ramadhan al-mubarak.Dup Dap Dup Dap begitu pantas ya masa berlalu pergi.Sedar mahupun tidak ramadhan akan pergi meninggalkan kita semua.Untuk baki sisa ini,marilah sama2 menghabiskan kudrat kita untuk meraih sebanyak2 ganjaran di bulan yang mulia ini.Lebih menyedihkan ketika seusai 10 hari puasa,lagu2 raya sudah kedengaran.Masya-Allah.Kesian pada Ramadhan.Umpama yang senang yang saya mahu kaitkan seperti kita menceritakan pada tetamu kita sekarang(Ramadhan) akan meriahnya kedatangan tetamu yang akan datang(syawal).Kalau saya la erk.konpem touching sebab setahun sekali datang menziarah tetapi semasa kunjungan itu,sang penerima asyik leka menceritakan tetamu yang akan datang.Aduyai.haa..sedang asyik bercerita mengenai tetamu.Hari ini saya akan menceritakan mengenai tetamu istimewa.Haa..apa yang istimewanya?.Jeng Jeng Jeng.Istimewanya mengenai tetamu ini adalah sang empunya badan ini menuntut di bumi anbiya yakni Jordan.Ha..tetamu ini kena la rahsia kan.Tetapi yang menariknya mengenai tetamu ini kerana beliau sudi menghadiahkan saya sehelai Jubah Morocco yang dah lama idam-idamkan..Fuyoh,bukan senang dapat tau.Lebih2 lagi tetamu saya ini sedang menuntut di Jordan (ambil berkat Jordan sket).Ketika itu saya dah rasa lain rasa sebabnya saya tahu yang tetamu saya ini sampai di KLIA pada pukul 1.30 ptg dari Jordan.Tetapi,ketika itu saya masih berada di Pahang kerana memenuhi tuntutan kawan2 SPM untuk berbuka puasa bersama2.Alhamdulillah,akhirnya saya sampai jua di KLIA pada pukul 6.20 ptg ketika tetamu saya ini hampir untuk check-in berlepas ke negeri kelahirannya Kedah Darul Aman.
Jeng Jeng JengHaa.Di KLIA la sempat bertemu seketika.
   
Haa.comel kan.Siap ada penutup kepala lagi.Lepas ini,boleh la kacau2 orang lepas sembahyang terawih.he3 (jahat la niat)
Haa.Kalau si jubahnya comel.kena la si pemakai nya comel..baru lah ngam (kuat perasan la blogger nih.)
 
Dan ini yang penting,cenderamata yang nampak sedikit nilainya pada harga tetapi mahal dari sudut ingatan.terima kasih banyak2 tetamu istimewa kali ini.Moga ALLAH jua lah yang membalas semua kebaikanmu sahabat.Ameen~~


No comments:

Post a Comment